onsdag 23 november 2022

Mammografi och kuddarna

Onsdag visar almanackan och det är en månad kvar till Jul.
Vi har den 23:e och jag ska iväg senare och "platta pattarna" ä.k mammografi igen.

Och kuddarna blev ju klara efter jag strykt och sen sydde på grå rosetter också.
Jag är ganska nöjd med dom. Rätt så söta faktiskt.
Gjorde lite ändringar på dom, från originalet, som banderollen i handen och pumlorna dom håller i.
Kläderna blev också olika och den ena har sockar på.




Dottern blev kär och vill också ha, så jag får väl rita en ny snögubbe, för det andra kastade jag
efter jag var färdig. Eller så får hon välja en ny bild som jag får rita av och sen kalkera över
på tyget. Själv vill jag ha 2 till på mina "långsmala" kuddar.
Dock skulle jag ha köpt textilpennor, så man kan färglägga lite mer.

Nu ska jag bänka mig i soffan och se morgonnyheterna och sen ta en dusch.
Tiden är ju inte förrän 14:00 på Las, så jag har gott om tid att hinna med annat också.

Ha de' Gott

 

Inga kommentarer: