tisdag 8 november 2022

Plötsligt händer det

Och det hände idag!
Äntligen kom första snön och man kan börja få vinterkänsla på riktigt.
Det kommer ju att töa bort igen, men den första är viktig för har den en gång kommit,
då är det VINTER, säkert som ögat! Inte bara klockan som säger det längre.



Och jag har suttit och skrollat bland FB-sidor och där finns så många som redan börjat julpynta
och många har full jul hemma... det gör ju inte min "pyntarklåda" mindre kännbar direkt.
Så i morgon ska jag börja bära upp lite av mitt vinterpynt, efter jag varit hos optikern.



Så efterlängtat och sååå välkommet!
Hoppas det blir en kall och krispig vinter som håller snön fluffigt härlig och lättskottad!
𝆕𝅘𝅥Ja, se det snöar 𝆔 ja se det snöar 𝅘𝅥𝅱𝅘𝅥𝅮 det är så roligt HURRA𝅘𝅥♪




 

Inga kommentarer: