onsdag 9 november 2022

Till Optiker

Då har vi Onsdag idag och det är den 9:e, vilket också är dagen för mitt besök hos optikern.
10;30 ska jag vara där för att hinna skriva in mig innan själva besöket som är 10;40.
Jag hoppas verkligen att utvecklingen kommit så långt att dom nu kan hjälpa mig.
Fast det blir väl progressiva glasögon då, om några alls.
Spännande eller besvikelse, återstår att se vilket senare idag.



Den lilla snö som kom ligger ännu kvar, men lär smälta bort i morgon, när varmare luft kommer igen.
Men icke desto mindre mysigt att det blev lite vitt på backen.



Vidare så.... Denna veckan från och med idag, ska det bäras upp lite pynt varje dag
och sakta smyga in julen med start första advent som är om 18-19 dagar beroende på
hur man räknar. Räknar man med idag så är det 19, men börjar man från i morgon så är det 18.
Fullkomligt onödig information.
Hur som....

Nu ska dagen få börja och jag HOPPAS att jag får glasögon så jag ser .


 

Inga kommentarer: