torsdag 8 juni 2023

Försöker hinna med tiden


Men vad händer här då
Jo, det händer som så att, jag har helt enkelt inte tid med blogg och dator, speciellt inte eftersom
jag stänger av den och ids sällan slå på den, sen elpriserna rusat i höjden och vårt avtal gick ut.

Fast lite livstecken kan jag dela med mig.

Jag... eller vi har fått mer grus på infarten och det ska dit lite mer och jag är så glad i ögat att
ÄNTLIGEN få det lite mer jämnt och fint där.
Årets äckelgöra är gjord med soptunnan, som doftar friskt och gott ett tag till.




Jag har vaktat svågerns nyaste tillskott i familjen... lille Milo, söt som.. lakrits?!?!.. nåväl...



I trädgården har det gjorts allra mest.
Rensats, röjts, klippts och städats liksom inne... fönstren är putsade och vilken fröjd
att putsa nya fönster och bara 2 sidor på varje, mot för 4 på gamla fönstren.
Och dessutom stå INNE och göra det istället för att hänga ut.



Ja, livet är gott och trots lite kyla och blåst, så försöker jag vara ute så mycket som möjligt.
Man får ju saker gjort även om det blåser och klär man sig så fryser man inte.



 Hör av väl mig om någon vecka igen!
See ya!

Inga kommentarer: