söndag 7 april 2024

Det är som ett Aprilskämt



Här sitter jag ute på altanen och trädgården är lite grå, men det är skönt även om det är lite mulet.



Eller också....
Jamen Hurra... Det kommer mera snö!! Jag var rädd att vi skulle bli utan till midsommar...



..eller också så ljuger jag en hel del, för inget av ovanstående påståenden är sanna.
Jo, det snöar massor, det är sant.. men jag mer ärligt, vill bara kräkas åt det.
Nu kan jag ju i alla fall säga att:
Jag har aldrig varit med om så mycket snö, så här sent på året. Visst, det har legat kvar mycket,
men det här slår allt med hästlängder, sedan vi flyttade hit.
När man tittar ut över trädgården, så ser man bara övre delen av pumpen och soluret.
Dom går ungefär i brösthöjd på mig lite drygt och jag är ca: 164 cm hög.
Vääääääldigt träligt.



Det lovas varmare grader här nu... igen... och NU HOPPAS jag VERKLIGEN att det håller
i sig ända fram till nästa vinter och den sen kommer sent.

Söndag idag och inget planerat så dagen blir som den kommer.

( sommarfotot ovan är från förra sommaren i Juli )

Inga kommentarer: