torsdag 25 juni 2026

Grått och kallt

Så har det varit mestadels med vädret här uppe hos oss.
Grått, blött och relativt kyligt, när vi sällan når +20 grader annat än i solen.
Juni är snart slut så vi får se hur resten av 'sommaren' blir i år?!

Nåt som däremot lyser upp
är ju sånt som ...denna lilla 'prinsessan',
lite lätt smutsig och rufsig men OOOOOOH, så SÖT! 😍
Lilla "Bäten" även kallad Stella, i en av sina storasystrars avlagda klänningar.



Det är hemma hos dom som man hittar sånt sött.
Det lockiga håret har hon efter sin mamma, som har så fint långt lockigt hår
som jag älskar fast hon själv inte alls gillar och plattar det. Men 'Bäten' behöver ingen locktång.



Det var bara det jag ville...visa den söta lilla trollungen i prinsessklänningen.

Snart är det helg igen så ha det fint tills dess!

 

Inga kommentarer:

Leta i den här bloggen