fredag 28 maj 2010

mäjbi ja flyttar


Gomorron!

Idag vaknar man till ett grått och trist väder.
Ingen sol så långt ögat når, men hoppas på värme kan man ju i alla fall,
så det går att vara ute och stöka på i rabatterna.
Där behövs piffas upp lite, innan det växer upp alltför mycket.

Space funkar fortfarande inte & jag vete tusan om den rent av blivit nerstängd igen,  eftersom det är själva weblänken som är bruten och inte bara ett "tillfälligt" fel. Så var det ju sist dom stängde ner min sida. Och anledningen då var att jag lagt in obscena "nakenbilder", på en tecknad farbor med bar rumpa . :oD HHAhAhahaaa...ja somliga är lite väl överkänsliga och man undrar varför dom inte anväder det röda krysset istället och går vidare en sån gång!?!
I alla fall, så kanske jag blir kvar här nu då och rumstrerar med mina bloggar om allt och mest ingenting.

Nu bir det mera kaffe.!

1 kommentar:

Gittan sa...

Stanna du kvar på denna sida Blogger fungerar både snabbare och roligare Dessutom kan ALLA komentera och inte bara dom som är inloggade på spacet..