söndag 2 maj 2010

rosa gardiner en gråmulen dag.

Afton.
Idag har varit en trist gråmulen dag, men solen kikar fram nu på kvällskvisten.
Men det har inte gjort så mycket, för jag har bytt gardin i köket och fått upp rosa längder..
Vet inte riktigt vad jag tycker om det och det lutar åt att de kommer att hamna i sovrummet istället.
Men löparen i vitt,rosa och beige randigt gillar :) Så den blir kvar.

Iförrgår var jag på stan och shoppade lite kläder.
Jeans, en klänning och 2 tröjor.
Det var en jacka jag skulle titta efter, men dom var så fula.

Snön smälter med rasande fart och snart kan man ta ut blommor i växthuset,
bara det blir varmare ute. :)
Och kissungarna växer och är såå söta.
Var och tittade till dom igår och det verkar vara en tjej och en kille.
Jag som vílle ha 2 killar. :/ Tyson och Tvista bir namnen .
Tyson blev alla överens om, men flickans namn blev en tvistefråga, så jag kom överens om att Tvista blir bra då :D

Inga kommentarer: