tisdag 4 maj 2010

vi har väder

Vicke väder vi har haft!




Strålande sol hela dagen, fast lite småkyligt. Men med jacka eller kofta på så...

Vi har varit till stan en sväng hela familjen, för Benke och Robin har fixat Robins moppe.

Remmen hade gått av på den, så vi följde med allihopa för att köpa en ny.

Nu är Robin ute och kör igen, efter lång tids väntan

Skönt att han kan ta sig dit han vill, när han vill utan att måsta passa busstider.



Till middag idag , gjorde jag karelestek och makaroner. GOTT!

Jenny och Celia har ätit med oss, vilket inte händer så ofta längre.

Jenny har ju slutat röka , sen i Januari nån gång och nu har hon även lagt ner snuset och Pepsin.

Så istället får hon pengar över till mat och hon har lagat hemma nu i ett par veckor.



Annars har det bara varit som vanligt.

Tuppat av en stund i soffan gjorde jag tidigare och det var skönt.

Nu ska jag snart ta en dusch och sen krypa ner i soffan och se tv.

1 kommentar:

Gittan sa...

Här blev det Nachos till middag och det var också förfärligt gott Så gott så jag fick lite paltkoma och har svårt att komma igång igen fast jag borde