lördag 10 juli 2010

förhandstitt på komposten.



Sent omsider slutade regnet och jag kunde gå ut och kapa till staketet till komposten.
Här är en liten tjuvkik på hur det börjar se ut..så ni kan föreställa er...
Klätter rosor vid bägge sidor om "portalen", stenmur runt den gamla komposten som ska bli blomkulle. Sen ska ju allt oljas in med gammal motorolja! Överliggande brädor upp på staketet ska det också bli, ska försöka fixa det idag om jag orkar. Jag har lite tvätt att ta itu med också, så får se hur tiden räcker till.




Lite skillnad är det allt...
< --Fotot från igår , då jag hade börjat gräva.

4 kommentarer:

Paulastina sa...

jättegulligt blir det!

jenny sa...

mycket fint, måste komma och kolla sen :)

Anonym sa...

Tusan vad nice, tror man måste stjäla lite av din idé där

Anonym sa...

Från Lille jag (lite tunnare än B-G) glömde jag säga