måndag 20 september 2010

En mindre arg blogg :D


Ja, även om saker inte alltid går som man vill,
så inser man att, Livet går vidare....på nåt sätt.
Och man kan nu bara hoppas att dom som har det svårt,
inte får det sämre i alla fall.

Tänkte berätta lite vad som hände här igår , under vår valvakas afton.

Jenny och Jonas kom hit för att följa det och vi skulle äte toast skagen.
Bäst som jag stökar på inne i köket med att duka fram och göra i ordning allt,
så känner jag att något fastnar under mina fot.
Böjer mig ner för att ta bort skräpet och bränner mig så förbajjat på det.
Kastar iväg det i halv panik och ser sen att skräpet var en geting,
som naturligtvis stack mig i fingret!
Ont gjorde det och jag svall upp rätt bra.
Sen hade jag värk hela kvällen och vaknade flera gånger inatt av att det pulserade.
Och Pitza fick sig nyss en stickare hon med, då hon skulle fånga en flygande.

Jag hade köpt hem bulla och kakor också, men det åts inte så mycket av det, för alla blev mätta av toast skagen och även middagen kändes ju ännu.

Följde dock inte hela vakan ut, för man insåg ju rätt snart vartåt det barkade och det fanns ingen anledning att sitta upp sent för att följa bedrövelsen.
Det var ca: 800 distrikt oräknade jag la ner det.

Somande ändå sent för jag tittade på Brottskod Försvunnen.
Sen vaknade jag vid 3-snåret av en jädrans hostattack som aldrig ville sluta.
Då var det inte lönt att fundera på att somna om efter det,
så jag gick ner och låg i soffan och gluttade på TV.
Nu börjar jag känna att det skulle sitta fint med en tuppis
på si sådär 5-6 timmar :D
Rinexin för näsan och Acetylcystein slemlösande, för hostan har jag nyss tagit.
Ska bara dra av golven lite med dammsugaren, sen ska jag tuppa av.
Ont i fingret ännu också så det är minsann extra synd om mig.

Inga kommentarer: