torsdag 30 september 2010

En ny dag...

...med mera migrän.
Vaknade och fick börja med meddusin, för att det var mulet imorse,
men som övergått till klar himmel med sol.
Sista tabletten var det. :(
Nåväl...

Tanken idag är ju att jag ska tvätta och jag har tänkt försöka orka också
Men just nu känns det inte som att det kommer att gå så bra.
Jag får ta det lite pö om pö, kanske.
Bra är i alla fall att förkylningen verkar ha stillat sig,
för jag blir inte heller idag lika andfådd som jag varit senaste dagarna.

Robin den stackaren, däremot, har det lite mera kämpigt.
Den där plumpen som hänger i svalget, är jättelång på honom
och vill fara ner i halsen när han sväljer, så han får kväljningar.
Feber hade han igår med, men jag hoppas den har lagt sig nu.
Får se hur det är när han vaknar!?
Svullan är mandlarna än också, så han har svårt att prata.
Det är hemskt vad länge man ska dras med det.
Många har skrivit att dom haft i 2-3 månader!?!?!?! :o|
Men man vet ju att man i alla fall inte är ensam om det.

Nej, nu ska jag brygga lite mera kaffe.
Sen ska jag se om jag kommer igång idag, med det jag tänkt göra.

Önskar alla en skön dag!

Inga kommentarer: