fredag 17 september 2010

fullfartmothelgen, i halvfart

5T9DD00Z

Morron.

Vaknade 4:30 idag p.g.a förkylningen.
Hostar och nyser och näsan rinner.
Huvudet känns som en ….pumpa,
och allra helst skulle jag vilja ligga kvar i sängen
och få må som kissungarna på bilden.
( den är är övrigt lånad från Allposters )


SX7ED00Z


Eftersom jag nu inte ligger kvar och knappast kommer att gå och lägga mig de närmaste 5-6 timmarna, så tänkte jag försöka ta itu med lite tvätt. Jag har ju inte ens börjat röja där nere ännu, så det är lika bra att tvätta innan man sätter igång….IGEN!

Viljan är det inget fel på, det är bara orken som inte räcker till.
Jag måste ta och lyfta mig i kragen så att det händer nånting här.
(så fort jag blir frisk)



Ja, sen var det ju då premiär för Elitserien igen igår.
Fulla av förväntan bänkade vi oss i sofforna..
Benke, Jenny, Jonas,Nathalie och jag och första perioden spelade SAIK riktigt bra….
Menneeeeee…sen var det som bra med det!!! :(
Förlorade med 3-0!!!! Fast jag fick då tröjans ärmar klara och sydde ihop den.
Nu är det bara luvan och lite smådetaljer kvar. :)

Nu ska jag gå och knapra meddusiner…doppa i kaffet och invänta att klockan ska slå
nu-kan-man-starta-dagen-utan-att-störa-någon.

En skön dag till Alla!

Inga kommentarer: