onsdag 22 september 2010

grafik funderingar i städplaner

disascrap2

God morgon !

Ännu en dag med förkylning och hosta, som inte verkar ska ge med sig än på ett bra tag. För alla andra som fått det före mig har dragits med det länge.

Men det ser ut att bli en vacker höstdag, med sol i alla fall! :o)

Jag har tänkt försöka orka ta itu med mitt hem lite,
för här börjar se ut som en rövarhåla…inte bra.
Man får ta det lite pö om pö,
helt enkelt.

Robin är hemma idag också, för han hostar som ett tok med
och får inte sova mycket på nätterna.

En annan sak, som jag tänkt på nu ett tag….

Det är ju flera år sen nu som jag gjorde grafik bilder.
och jag börjar få den lusten tillbaka mer och mer. Ska nog ta tag i det igen.
Denna bilden är iofs gammal…Tror jag gjorde den 2007 eller nåt sånt.
Och när jag tittar i mina gamla mappar, så blir jag lite inspirerad att börja igen.
Inte bara headers och bakgrunder, som det varit nu, eller redigera foton.
Men innan jag börjar med sånt, så må jag se till att hemmet inte rasar ihop.
Och jag tänker börja nu, så jag hinner lite innan kvällen är här.
För det ´kommer bli MÅNGA pauser! Men kaffe såklart!

En fin höstdag till Alla!

1 kommentar:

Eva sa...

Det samma till dig!
/Eva