måndag 13 september 2010

hoppas den har ont nu

Där är den nu,,den elake f*n...hoppas det gör ont iden där den ligger.
En tand och 866:- fattigare...MEN, vad gör det!
Jag kommer inte att ha mer besvär i framtiden av den i alla fall.

Det lustiga är bara att...denna tandläkaren sa att den skulle dragits för länge sen.
Som jag också bad om då jag var sist, men då envisades den andra tandläkaren med att det skulle rotrensas och tjafsas. Och tack vare det så har nu min visdomstand nästan inget ben kvar, för att inflammationen nu har gröpt ur mer.
Tack för det Tandvården?!?!?! :(

Nåja..den är borta , gone och jag slipper den.

2 kommentarer:

Paulastina sa...

fast kom ihåg till nästa gång att det är DU som bestämmer vad som ska göras å vill du dra ut en tand så får de fnaaa i mej dra ut en tand oxå!

Maya sa...

Gud vad Äckligt! Ryser...hatar tänder... speciellet när ungarna kom vickande på de när de va lösa...haha.
Hoppas du slipper ha ont nu!
Kram