onsdag 29 september 2010

Innan sänggåendet


tagdedesign8

Så är det kväll igen och jag har just kommit ur duschen och har pyjamas och mina nya tofflor på! :)

Vi har varit till stan med Jenny & Jonas, och vi åkte rätt sent,
för dom skulle köpa nya handtag till skåpluckorna i köket
och lite regnkläder , samt skor till Celia.
Där hittade vi också en ny stekpanna, som är djupare.
Dom är perfekta att ha när man fritterar pommes.

När vi likaså, var ute på Solbacken, så passade vi på att handla på Ica Maxi också.
Så nu är frysar & kylar fyllda igen.

Sett Arga Snickaren också och jag bara avgudar den killen!
Vi hann precis innanför dörren och packa in allt innan det började.
”Total Home make over, släng mig i väggen” :D

Nu ska jag titta lite på EFTERLYST, och sen blir det sängen!

Idag blev en bra dag, för jag orkade ju städa och imorgon ,tror jag att jag t.om kan tvätta.
Ska göra ett gott försök i alla fall, för det behövs, BIG TIME!

Natti alla, Sov Gott!

Inga kommentarer: