fredag 24 september 2010

kvällsblogg utan politik ;D

Nu är det kväll igen och här har ätits gott.
Det blidde potatisgratäng och grillade kotletter :)
Jenny , Celia och Jonas har ätit med oss.

Jag har inte orkat göra mycket, för nacken värker,
liksom ryggen och det är på gränsen till att vilja bli
låsning där nere i korsryggen.

Börjar vara väldigt tröttsamt och rastlöst att inte kunna ta itu
med det man vill ha gjort :(
Har ju pågått bra länge nu och inte verkar förkylningen heller
visa minsta tecken på att ge med sig.

Nåja...det är bara att härda ut och vänta på bättre dagar.

Nu ska jag se Kommisarie Morse.

Tack och hej.

2 kommentarer:

Maya sa...

Men blir du inte något bättre, har du varit hos läkaren?
Krya på dig!
Kram Maya

Disa sa...

Nej , jag ids inte gå dit innan man blir redigt sjuk med feber, för här gör dom inte så mycket,
mer än konstaterar det jag redan vet...att jag är förkyld :D
Dom flesta har ju dragits med det här länge, så jag gör det jag med och ser om det inte går över.

Kram tillbaka!