måndag 27 september 2010

lite jobb, mycket vila

HahHahaHaaaaaa..jag måste rent skratta nu.
Alliansen är snäll minsann. :D
En av hundringarna dom tog från mig i samband med "skattesänkningarna" vid års skiftet,
kommer jag att få tillbaka nu, verkar det som.
Men de andra hundralapparna lär jag nog inte se röken av.

Nåja...

Solen skiner idag och det är fint ute,
men ger mig migrän, eftersom det blev mulet igår på kvällskvisten.

Försöker få lite gjort här hemma, även om det går sakta.
Men lite är väl bättre än ingenting. :)

Robin är på skolan ,fast han är inte helt återställd ännu,
men lite bättre....själv hostar jag och kraxar på som vanligt.
Köpte Bisolvon igår för att få upp slemeländet som alltid fastnar halv vägs.
Lika andfådd blir jag också fortfarande så fort jag gör nåt.
Så jag kippar efter luft utemellan varven, för att svimma utav. :D

Häpp...ska gå och se om jag får igång min "Ellen" och dra av golven en sväng.
Sen blir det vila, så jag blir frisk nån gång.

Inga kommentarer: