tisdag 21 september 2010

misslyckad middag.

Så börjar det bli kväll igen och jag har inte ens kommit ur pyjamasen idag.
För som om det inte vore nog med förkylningen,
så har jag fått otrevliga veckan alldeles för tidigt igen.

Middagen blev också helt fel idag.
Jag var så sugen på makaroni låda, så jag plockade fram och satte igång med det.
Förstekte köttfärsen , kryddade, kokade makaronerna och hällde allt i ugnsfastform och in i i ugnen, sen på med osten.
Och efter ca: 25 minuter var det ju dags då att äta....
Nam nam.....NOT!!!! =o|
Det var sån där datum felmärkt färs som smakade skunk!!!
Så det blev att akutköpa grillmat.
Benke och Robin åkte iväg för att hämta.
Jag som ville ha makaronilåda! :o(
Nåja, man kan inte få som man vill jämt.

(lånad bild)

Just nu sitter jag och chattar med mitt barnbarn Celia, som är 7 år. :o)
Hon skriver själv och det är första gången!
Inte klokt vad dom lär sig fort. Hon började ju tvåan nu.
Ganska roligt faktiskt! :o)

I övrigt är det lite lustigt det här med hur en del tar det
politiska så allvarligt att dom knappt kan tala med en. :oD
Men men..det får vara deras problem.
Vill dom vara arga över sånt så ska jag inte störa !

Nu ska jag koka en påtår kaffe!
BYE!

Inga kommentarer: