söndag 19 september 2010

rösta & valvaka


Gomorron!

Idag är det regnrusk väder och det har smattrat på under natten mot taket också.

Min förkylning är ovanligt jobbig, för varje gång jag rör mig, känns det som att jag sprungit maraton loppet.
Och det kan jag lova, är så långt ifrån sanningen som det kan bli.
Jag har inte ens sprungit eljus-spåret!
Och då kan ni ju föreställa er hur tungt det är att andas!
Kondimotion är sannerligen en bristvara :D
Men det är inte kaffet, så jag går och tar en kopp till,
för jag har ändå inget att skriva om!
Mer än att idag ska det röstas och sen följa valvakan!
BTW...jag är "Robin Hood" anhängare! :) Ta från dom rika och ge till dom fattiga.
Jag tänker ju på dom som har det svårt och behöver hjälp i samhället!
"Sir Fräs" (= Anders Borg) och "Prinsen" (= Fredrik Reinfeldt) gör INTE det!


 

(bilden är animerad, med regn, fast det funkar
ju inte via blogspots uppladdning)

1 kommentar:

Maya sa...

Hur mår du då idag..som överkörd av en ångvält? typ? För det gör jag ... detta är hemskt!
Hoppas du mår bättre än mig:)
Kram