onsdag 29 september 2010

Space bloggen

Kom ju på att jag måste berätta att:
Spacebloggen är nu borta för alltid.

Dom håller på att förflytt alla till Wordpress.com.
Men där vill jag inte vara, för det verkar väldigt omständigt allting.
Hittar inte var man kan ändra font eller färg , t.ex.
Inte heller hittar jag själva publicerings knappen. :D
Testade den igår, men som sagt var.
Det var inget för mig.

Därför är i alla fall Fotoknapparna nu borta här, som länkade till
spaces fotoalbum, eftersom dom sidorna inte finns mer. :(
Men...jag har ju foton här och får väl börja om på ny kula, med annat.

*bara ifall någon undrar.*

1 kommentar:

CW sa...

Jag ska göra detsamma. Det är lika bra att börja om på ny kula som sagt var. Nu då jag äntligen fått grepp om blogger och hur det funkar så finns ingen anledning att flytta igen. kram kram