måndag 29 november 2010

efter första advent

foto 045Så var det ny vecka efter att man tänt första ljuset.

Jag har fått uppstruket gardiner nu till sovrummet…redan…!?!??!
Inte en dag för tidigt må jag säga :D

Annars har jag inte gjort mycket mer än grejat med PSP och gjort ny bakgrund som ni ser här.
Känner mig lite småhängig , som att det är nåt på gång.
Och ryggen är ju lika oäven den som vanligt och låter mig inte orka, det jag vill.
Men , diska ska jag i alla fall, för det är inte mycket.
Sen blir det nog lata soffan resten av dagen.
Kan ju fortsätta sticka på kragen till en annan tröja, som jag stickat för länge sen.
Skulle ju ha båthals på den, men trivs inte med det.
Den är också benvit och benvärmarna passar även till den :)

Mer än så har jag inte att förtälja.
Önskar alla och en var en skön fortsatt Måndag!

Inga kommentarer: