måndag 29 november 2010

gomorron yxskaft !!!

Jenny ringde...
- Du, nu ska jag fråga en gång till...
Hur var det man gjorde makaronipudding?

- Vad är det?
- Jaa men makaronilåda. Hur gjorde man?
- Jag vet inte vad det är.
- MEEEEN, MAKARONILÅDA?!?!
-Jamen herreguuud MAKARONILÅDA...du fräser ju upp köttsoppa... =o|.... ?!?!?

inte nog med det...
Tidigare idag sa jag till Benke...

- Nu är det inte sååå länge kvar innan man får börja frö såer...
* fundersam tystnad, Benke tittar konstigt på mig*
- Sö fråer, menar jag....SÅ FRÖER !!!!

3 kommentarer:

Paula sa...

hahhaa...va konstigt ni gör eran makaronilåda XD

Disa sa...

jamen,,det är ju så vi gör...NOT!!!
köttsoppa, köttfärs..same same but different :D
jag är lite senil/dement/alzeheimersk....jag tror.

Maya sa...

hahahaha...underbart!
ha en kanon dag!