måndag 22 november 2010

jul i många hus.


God morgon i husen

Trots en sen kväll som barnvakt , kom sig Robin upp och iväg till skolan.
Men ett tag såg det lönlöst ut.
Han var barnvakt till Celia , för Jenny och Jonas var på bio och han överraskade också med att bjuda ut henne på middag, som hon inget visste om.
Klockan var nära 23 när Robin kom hem.
*
Själv gluttade jag på TV och tog en varm skön dusch, innan jag slutligen stupade i säng.
Väntade ju tills Robin kom, så klockan hann bli sent innan jag somnade.
Jag måste ju alltid glutta TV ett tag i sängen också.
*
Jenny är på inkommande, så jag har just kokat kaffe och ska gå för en tretår när hon kommer.
Sen kanske jag har orken att fortsätta med pyntandet, som jag smått påbörjade igår.
Var ute en sväng med bilen och såg att ännu fler redan gjort och många har full jul.
*
Nu kom Jenny, så jag ska gå med henne...MOT KÖKET!

BYE!

Inga kommentarer: