tisdag 30 november 2010

misslyckad låda,fel kort och på det en dusch.

En till underbar gammeldags bild...älskar dom!


Så var det afton igen, i vanlig ordning, som alla andra dagar, när klockan blir sen.

Middagen är äten , som idag blidde makaronilåda!
Idag kom jag ihåg vad det är t.om! :D
Men den blev inte så god som den brukar , för jag blandade i creme fraiche,
och det var ingen hit enligt min smak.
Fast Benke och Robin tyckte det var gott.
*
Tvätten snurrar på och jag har en till att köra sen, efter denna är klar.
Och sängen är renbäddad, så det blir mysigt att krypa ner sen i ren pyjamas och ny duschad.
Det bästa som finns...bland andra saker som också är det bästa som finns. ;o)
Många saker blir det.
*
Robins sim-kort kom med posten idag.
Men det var fel, för det ska ju vara ett microchip.
Så jag ringde dit och talade om att det blivit fel någonstans.
Hon i luren bad så hemskt mycket om ursäkt och skulle genast skicka ett nytt då.
Så innan Fredag ska det vara här.
*
Nu ska jag gå och duscha, så jag är klar till hockeyn börjar.
Brygga lite nytt kaffe också sen, så man orkar vara vaken.
*
Jo,,glömde ju berätta...
Jag stickade klart kragen igår på den andra vita tröjan och sydde fast.
Den blev skitabra och jag är supernöjd!
Nu kan jag använda den också :)
*
Så....NU, kan jag gå och duscha!

En skön afton till Alla!

1 kommentar:

CW sa...

jag hejar väl på Skellefteå för din skull:))))