tisdag 2 november 2010

myskänsla... :)

Alltså,det är inte klokt vad jag har såna här jul-mys-känslor!!!
Jag t.om känner pepparkaksdoft, fastän här inte inköpts några alls ännu.

Jag hade tänkt gå ut nu och sätta ut dom där slingorna som jag tjatat om i några veckor nu.
Så jag gick ner i källaren och hämtade upp dom....
Men dom var döda!!! En lös med några få lampor, så den lade jag på enen i gjutjärnskitteln.
Får nog köpa något nytt sen istället. *baskat*
Nåja,,det hindrar inte mig från att känna myskänslor ändå.

Ikväll är det hockey igen, så jag laddar inför det.
Har inte så mycket att göra i övrigt eftersom tvätt är tvättad och golven torkade.
Och dammsugat det värsta för dagen har jag redan gjort.
Så nu ska jag bara mysa i soffan med stickningen :)

Önskar alla samma sköna känslor!

1 kommentar:

Mammabear sa...

under dessa år vi har "pratat" vet jag att du längtar efter julen i November och de blir sååå fint hos dig!!!! Kramen!!