måndag 1 november 2010

som en riktig fru...



Såja,,
Nu har jag varit duktig igen och betett mig som en riktig fru och bra mamma.
Jag har skurat golven, (som inte blidde av sist, inte helt oväntat)
och jag har tvätten på snurrning och bara 2 maskiner  kvar av svart sen när denna är klart.

Maten står på spisen och puttrar och det blir idag biffstroganoff, utan biff , för det är fläsk kött.
Men fläskstroganoff låter inte lika gott :D, så vi kör med biff...tycker jag.
Iblandat där finns även gul paprika, tomater och purjolök.
Sen ska jag bara vispa ner lite creme fraiche och grädde.
Och till det ska det vara pasta då, har jag tänkt!

När det är avklarat och tvätten tvättad och hängd, är det bara att kasta sig i soffan
och invänta "Det Okända"...och efter det nåt annat jag alltid ser, men kommer inte på nu vad?

Japp..det var det det!

Inga kommentarer: