måndag 22 november 2010

pyntat nu


Såja.
Nu har jag fått fram det lilla julpynt jag har.
Lite tomtar och grangirlangrar, men det räcker gott och väl.
Ser mer ut än det är på nåt konstigt sätt???

Bara julgranen som fattas och som alla andra jular kommer den fram till Advent.
Efttersom det är en fuskis, så ser jag ingen anledning till varför man ska vänta?
Den är ju trots allt så himla jobbig att klä upp och klä av och då kan den lika gärna står framme
lite längre så man hinner njuta av den.

Jag kan ju lova att min rygg är på sitt sämre sätt.
Pyntningen brukar normalt ta max 1 timme.
Men nu har jag hållt på i flera timmar.
Började ju tidigit och är just klar, bort sett att jag hunnit fräsa upp köttbitar som ska bli gryta.
Måste bara på affären och inhandla lite förnödenheter, såsom mjölk och annat.
Hur jag nu ska orka det, för helt vill jag bara kasta mig i soffan och inte röra mig mera idag.
Helt slut och så ont överallt.
Men mysigt blev det. :)

BYE!


2 kommentarer:

CW sa...

oj vad duktig du varit. jag har inte ens insett att det snart är advent:))) dt kommer att bli en seg jul.
Tror jag måste söka hjälp för denna ”seghet” blir så les på mig själv.
kram till dig och vila dig nu i soffan

Eva sa...

Vila i soffan!
Viktigt viktigt - men så duktig du är som redan är klar :)
Jag har i alla fall putsat några fönster..

Kram Eva