tisdag 23 november 2010

spårlöst försvunnet...

Ibland blir jag galen på mig själv.

Nu har jag letat dom röd/vitrutiga stolsdynorna till köket,
men dom är spårlöst försvunna, alla utom en?!?!?!

Antingen har jag kastat dom i virrmössan,
eller så är det småtomtarna som stulit dom??
OM jag nu kastat dom undrar jag bara..
VARFÖR i hela fridens dagar har jag sparat EN????
Verkar ju helt sanslöst, för en dyna har jag ju ingen användning av.

GAAAAAAAAAAAHH..Jag blir GALEN!!!!
Det hade ju varit så fint med dom nu ju.
Jag hade ju dom som mina juldynor! :(
Och det är MIN MAMMA som gjort dom.

1 kommentar:

Eva sa...

Tror inte alls att du har kastat dom. Inte om det är din mamma som har gjort dom. Titta en gång till på vinden, källaren (kanske du behövde tvätta dom i julas?) eller i förrådet. Någonstans måste dom finnas........

Kram Eva