lördag 27 november 2010

världs isarna försvinner inte

vinteranimeratdisade4

 

Man skulle önska att man kunde känna glädje över att få en vit jul.
Men tyvärr, måste jag säga att så är inte fallet.
Inte när det öser ner, 4 dagar non stop och det bara stiger och stiger.
Och vi är inte ens i December månad.
Fatta hur det ska se ut i Februari då????
Det är ju snart lika mycket redan som det var i fjol när det var som mest!
(foton från i morse nedan)
*
Nåväl…Jag ska pallra mig ner i källaren och hämta upp granen.
Den ska kläs och sen lite städning innan hockeyn börjar.
Tvätta har jag också tänkt hinna med .
*
Nu önskar jag att snön slutar falla och det inte kommer mer på ett bra tag….
typ tidigast om 10 år, eller så.
Men det är väl som vanligt för mycket begärt.
*
Jag tror inte ett dugg på att Världs isarna smälter…
Jag tror dom bara flyttar med destination Skelleftehamn!
*
En skön dagföreförstaadvent till er ALLA!

1 kommentar:

Anonymia sa...

Klart att det är världs isarna som smälter....var tror du all snö kommer ifrån?! :0/ synd bara att du får allt.

Här har det också snöat i flera dagar men smått, smått så vi har inte så mycket snö på backen än.

Ha en lat lördag.