söndag 26 december 2010

Annandagens morgon



Gomorron  Annandagen

Här sitter jag ganska nyvaken, fortfarande i min gamla dator.
Fast jag har nu bytt plats med den och min andra.
Kommer nämligen att få ha den här ett tag nu, eftersom den andra har storhaveri.
Benk formaterade om den igår, men den vill i alla fall inte funka.
Så den ska lämnas in, för jag har ju massa garanti kvar, då den är så ny.
Benke misstänker att det kan vara hårddiscen, eller cdromen.
För mig är det helt oväsentligt vilket....den funkar ju inte!!!

Nåja...den här gå ju bra att ha, för det mesta finns här redan, bortsett alla bilder jag hunnit spara i den andra, samt fotona man tagit, headers och bakgrunder jag gjort för blogspoten, o.s.v.
Men allt annat finns... ;)

Gårdagen var lung och skön.
Jenny kom över sent på kvällen och satt med mig och tittade på TV, stickade och lekte med sin Iphone.
Hon visade oss alla "braåhaappar" på den.
Som t.ex en tändare som lyser om man går på konsert, "tryck inte på den här knappen"-app,
och allt annat möjligt hon har på den ! :D

Utöver det hände inget..bara lugnt och skönt...latade sig och tog lite mat när man kände för det.
Inget stå vid spisen eller så...
Jo, på förmiddagen städade jag faktiskt bort stök från julafton...men efter det, var jag lat.
Och idag ska nog få gå i samma spår.
Jag ska installera den nya kameran, ladda över fotona, i denna datorn.
Det spelar ju ingen roll om man har den installerad i båda.
Och jag vet ju inte ens när jag kommer få tillbaka den andra.
Kan ju ta lite tid.

Nu blir det mera kaffe

God Fortsättning på Julen!

1 kommentar:

Paula sa...

måste man installera den? är det inte bara att stoppa i sladden?