måndag 27 december 2010

det sista av 2010



God morgon Måndag.
*
Sista Måndagen av år 2010.
Tänk att allt fram till Fredag är det sista nu, för året!?!?
Sista gången jag dricker kaffe t.ex en Måndag morgon. :)
*
Jaja...jag ska inte fördjupa mig i det , genom att börja räkna upp allt man gör sista gången.
Ni fattade nog redan poängen ändå. :D
*
Idag är det då tänkt att jag ska plocka ner alla tomtar och annat julpynt.
Tur är ju att Robin lade sig tidigit igår och somnade, för han är vaken redan.
Så han ska få hjälpa till att bära.
Min rygg är inte så snäll och mest bara motvillig till att bära upp mig överhuvudtaget.
Så allt kommer att få gå i slow motion och med hjälp av sonen då.
*
Är det någon mer än jag som är "rrrredigt föschuld" då?
Jag har ont i halsen som fanken och har haft i 3 dagar nu.
Snorar och hostar som fasen.
Nåja..hostat har jag ju gjort länge nu, så den ena hostan har bara avlöst den andra.
Men det andra har tillkommit för ett tag sen.
Jobbigt är det i alla fall.
*
Sen var det inte så mycket mer av mitt nonsens, för denna morgon.

Önskar alla en skön sista vintervecka av 2010.

1 kommentar:

Eva sa...

Täppt i näsan och ont i min visdomstand.... Ipren knapas hela tiden.

Ha en bra - sista måndag för detta året - kram Eva