onsdag 29 december 2010

Onsdag i almanackan

HolidaySnowman_KMG
Morron !
Eller snarare God Förmiddag.
*
Jag har varit vaken ett bra tag nu, så det är inte som att jag är nyvaken.
*
Kom mig inte för att skriva nån blogg igår,
för jag var lite hängig och satt nästan inte alls vid datorn på hela dagen.
Nej, jag låg mesta delen i soffan och tittade på TV.
Förkylningen härjar ju friskt på ännu & visar inga tecken på att vilja ge sig heller.
Fortfarande ont i halsen och näsan är tät…och då snackar jag inte pengar!
*
Idag har jag i alla fall gått igenom Jotex katalogen ett varv till.
Den kom igår och jag ögnade igenom den då.
Och där fanns MASSOR jag vill ha!!!
Jag kan ju inte ta allt, så jag valde ut det jag mest vill ha och behöver! :)
Och nu längtar jag tills det kommer, som fasen!!!
Så roligt att läsa “Våren 2011” på katalogen också, för det känns så nära då.
Och egentligen är det ju inte långt borta heller.
3 månader går fort och sen vänder det mot varmare tider och dagarna är längre! :)
Tänk bara “räkningar”….3 gånger till att betala, sen är det vår!!!
Därmed blir även  betalning av räkningar positivt!!! :D
*
Nu har jag inte mer att förtälja.
Så jag går och tar en 7-tår av mitt kaffe.
*
En skön dag till Alla!

1 kommentar:

Paula sa...

det är rätt inställning, man ska tänka positivt =)
jag har oxå fått Jotex idag...måste sätta mej å kolla vad som finns