söndag 26 december 2010

Sista helgkvällen av 2010



Så är det sista kvällen på en helg, detta året 2010.
Nästa Söndag är vi inne på ett nytt år.
*
Julen har varit fin,med god mat och familjen samlad.
Men nu är det över för min del.
Imorgon åker alla tomtar i kartongerna igen,
samt julgranen...bara ljusstakarna blir kvar.
För dom lyser upp så fint i mörkret :)
Ska bli skönt att få tillbaka den vanliga oordningen . ;)
*
Jag har skrotat omkring i min pyjamas hela dagen idag
och det har varit så skönt.
Jag har inte städat eller nåt...bara slappat.
Det behövdes verkligen, efter allt stökande.
Så nu är det bara att samla nya krafter och komma igen med nya tag.
*
Ha en skön sista helgdag på 2010!!

2 kommentarer:

Eva sa...

God fortsättning på julen och gott slut på denna helg!!

Kram Eva

Maya sa...

jag håller mina tomtar på plats ett tag till, brukar fira in det nya året med att städa ut julen :)
Känns lite som nytt då! och så älskar jag ju julen :)
Ha en härlig vecka och God fortsättning!
Kramar