söndag 26 december 2010

smart han är....han Benke!

Såja..nu är julen utstökad här på bloggen och in med annat nytt.
*
Benke var nyss ute och satte in kabeln till motorvärmaren, på bilen.
-Gissa vem som hade öppet fönster igen?, sa han nöjt när han kom in.
Han glömmer den ofta och får därför in en hel del snö också.
-Men att du aldrig lär dig, sa jag.
-Men jag är ju rädd att det ska komma mycket snö, därför släpper jag in lite i bilen också,
så jag inte behöver skotta så mycket...säger han ännu mer förnöjt och klappar sig på magen!
Nåja..det är tur han ser det possitiva i det hela! :D
*
Nu ska jag ta och städa lite här hemma.
Sen ska jag fixa kameran och kanske rent få in lite foton!
*
Ha det gott så länge!

1 kommentar:

Britt Inger sa...

Jag ska ge min sambo det tipset, hehe....
Ha det gott/Britt Inger