måndag 24 januari 2011

Annons "Säljes"

Nu säljer jag min kropp, årsmodell 1964 sjukskriven,
(ev bytes mot större el mindre , friskare med fast jobb.)
Med rätt massage, medicinering och omsorg funkar den dock rätt bra.
Men p.g.a bristande ekonomi har jag inte längre råd att hålla den i skick.

Vikt och längd : UA
Kapacitet: nedsatt ,men klarar av lättare hushållsarbete, såsom disk, dammtorkning, dammsugning,
tvätt,bäddning & blomvattning.
Ibland även fönsterputs och gardinbyten.
Barnpassning rekommenderas ej.

Billig i drift då frukost och lunch sällan behöver intas.
Men middag och ibland även sena kvällsmackor är ett måste.

Orginalskick.
Något repig i lacken och kan behöva botox i pannan, samt ögonlocks och hakoperation.
Bröstförstoring eller  fettsug aldrig genomförd.

Går bra ihop med andra djur.

Extrapris: 1000 spänn...

Kontakta mig på nätet för mer information!
Foto ett krav men inget plus.
Sätt in pengarna på mitt konto:
XOXO-1234-5678-9101

4 kommentarer:

Mammabear sa...

Du är för härli!!! Vill inte benke ha dig mera??? fniss,,, kram på dig!! O de där med städ,, du jobbara till ramlarihop ska de stå!!!

Anki Nilsson sa...

Haha..ja den var ju bra!!
Kramiz Anki

cw sa...

:)))) tack för ett gott skratt. Jag tror jag annonserar ut mig själv också:)))

TÄNK Ommmmm…. man kunde få den behandling man mår bra av och slippa betala för det.
Ja du livet är inte helt lätt och de flesta förstår aldrig hur det är att vara sjuk i kroppen förrän de får prova på det själv.
Jag efterlyser MER krämpor åt de som sitter i regringen.

cw sa...

hm…regringen det är ju så klart regeringen :)))) du ser jag kan inte ens stava nu för tiden:)