fredag 14 januari 2011

en bra make, en dag.

Idag har vi Fredag och Robin börjar bli bättre nu, så idag är sista dagen han är hemma från skolan.
Så skönt!
Mitt halsonda börjar också ge vika. Känner bara av det lite på nätterna när jag blir torr i munnen.
*
Jag har upptäckt till min stora glädje att jag nog uppfostrat Robin rätt bra.
2 dagar på raken har han & Johanna nämligen skrivit på Facebook att han lagat mat! :o)
Han är ju mycket hos henne.
Och det är inte bara nudlar..Nää, korv och makaroner ena dagen och igår var det kassler och potatismos!
Han blir nog en bra make en dag!
*
Annars så har jag tvätt igen på mitt schema.
Blidde massor efter det jag bäddat rent och så.
Sen har det ju fyllts på efter hand med kläder också.
Lite städ inför helgen blir det också.
Sen vet jag inte mer...det är väl som det brukar.
*
Japp. Det var allt för nu!
BYE!

2 kommentarer:

Paula sa...

ÅH! jag är en så stolt moster!

Eva sa...

Önskar dig en trevlig helg!
Kram Eva