måndag 17 januari 2011

fotoblogga på en månda


Hejsan Hoppsan.

Jag hade ju tänkt tvätta igår, men i vanlig oordning så struntade jag i det.
Därför straffar synden sig och jag får göra det idag istället.

Annat jag ska göra är att försöka få upp denna Carpe Diem text på väggen.
Jag är lite oense om var jag vill ha den bara.
Och i brist på intressant skrivande så har jag bara tagit foto på nya tidningskorgen,
samt gardinerna jag hittade på Ö&B och sist ett foto från vår Middag i helgen,
då Jonas & Jenny åt med oss.
(den har jag lånat från Jenny)

Bild 015 Bild 016 Bild 017 IMG_1868_thumb[1]

7 kommentarer:

Paula sa...

jättefina gudine!

cw sa...

Det ser så fint ut… jag har likadan tidningskorg som dig.
Kram på dig

Anonym sa...

Läckert men vad är det där gråa svullna nere till hö på nedersta bilden
Lille jag

♥ Babbi sa...

VILKA snygga gardiner!!!

Anonym sa...

Så fint kök ni har Vitt och ljust. Härligt. Å gardinerna blev ju jättefina där. Du jag vill ha Carpe Diem på väggen jag också. Vart har du köpt dom. Hopas ju du ska svara att det är i nån sån där affärskedja som finns i hela landet :-)
Ha en go fortsatt vecka nu vännen.
Kramar OM

Maya sa...

Vad mysigt det såg ut!
Men har man mössor och kepsar på sig inne?
Hihihi... förbjudet här *Ler*

Eva sa...

Ser himla mysigt ut!
Idag tvättar jag också....skulle ju kollat in Bygglov, men programmet hade utgått till fördel för handbollen. Nu sitter jag här och bloggar och kollar handbollen samtidigt som maskinen går på högvarv :)

Kram Eva