lördag 15 januari 2011

lördag kvällen ...

Hej igen.
*
Nu är det kväll och vi har ätit maten.
Det var gott. Men hockeyn gav vi upp, för det går så himla dåligt för SAIK,
så vi tittar på Top Gear istället. :o)
Dom är så roliga dom snubbarna.
Och efter det börjar I Mördarens Spår, som vi ska se.
*
Det där med groggen, det gav jag upp, innan jag ens börjat. :oD
Det är skönare att vakna upp imorgon, ju. Men en liten Sheridan till kaffet tog vi, bara för att det är gott.
*
Japp, nu har det börjat igen, Top Gear, så jag ska återgå.
Tänkte bara berätta hur kvällen fortlöper här.
*
Natti!

1 kommentar:

Anonym sa...

Du ser ut att ha haft en bra lördag även utan groggen. Sheridan är ju så himla gott du :-))))
Sport kollar jag inte alls särskilt mycket på. Dans däremot vill jag gärna kolla när det nån enstaka gång sänds nån tävling. Jo jag har ju Let`s dance att kolla på varje vecka
nu förstås :-))
Ha en go söndag nu. Jag ska försöka kurera förkylningen och huvudvärken.
Kram Tina