lördag 15 januari 2011

lördag....

Happ, så vare Lördag afton.
Och vi har idag varit på stan i sällskap av Jenny & Jonas.
*
Jag köpte en ny korg till all reklam och tidningar och hittade söta gardiner, tyvärr bara ett par, på Ö&B.
Men dom ska hänga i köket i alla fall, för i det andra ska jag sätta upp hyllor snart,
för där ska liks bara stå frökrukor.
Sen var det en massa mat och potatis.
*
Jenny & Jonas ska komma och äta med oss och sen se hockey.
Jag tänker även bjuda mig på grogg ikväll, för det var länge sen jag fuktade strupen. :o))
Det värsta är ju bara att jag kommer att vara dålig imorgon.
Men det får man ta ibland.
Inte för att jag dricker mycket, utan jag blir det av bara ett glas också.
Så därför får jag ta lite fler, för att inte måsta gå isäng direkt. ;o)
*
Japp..det var väl allt för idag.
BYE!

2 kommentarer:

Paula sa...

vi kanske tar en varsin jägermeister ikväll =)
fast vi brukar glömma så det gör vi säkert ikväll oxå XD

Elisabeth sa...

Känner igen de där... ja blir dålig av att bara tänka på en go drink... hmmmmm... va äré för fel på oss???
Många kramar <3