onsdag 12 januari 2011

nada, zipp, zero, noll.....





Ja det är nåt jag skulle behöva, för att inte tala om nåt att skriva om.
*
Fick stränga förhållningsorder av dottern att jag måste skriva,
men det är svårt när man inte har nåt att skriva om.
Det är tvätt, städ och sånt , dag ut och dag in.
Och jag gör jag inte sånt, då drönar jag i soffan,eller skriver om hur ont jag har.
Och det är så tröttsamt så t.o.m jag har ledsnat på att  läsa, för att inte tala om skriva, om det.
*
Jag kan ju berätta lite om vädret då.
Vi har väder här i Hamn! Bättre nu än på länge, för det har varit varmare.
Men fortfarande massor av snö, som lär dröja innan det försvinner.
*
Happ..det var det och senneeeeeee, kan jag berätta om....!??!?!.....nåt annat....
Vänta..jag går och kokar kaffe och funderar ut nåt, som jag kanske har glömt.
Sen återkommer jag och skriver om det, i fall att jag kommer på nåt.
*går iväg*
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
väntetid
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
du har fortfarande kvar din plats i kön.
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
.......................?!?!??!................................................

Näe,,jag kom inte på nåt.
Återkommer väl senare ...kanske!
Bye!


3 kommentarer:

♥ Babbi sa...

Det kallas bloggtorka...man behöver inte skriva VARJE dag..det får inte bli ett måste för då blir det inte roligt längre...man skriver när man känner för det. Och NÄR man skriver så behöver det inte handla om nåt spännande osv...blogg är ju en dagbok på webben kan man säga..och då kan man skriva om att man inte har nåt att skriva om t ex :). Du skriver för din EGEN skull...inte för andras...även om det är roligt att nån läser det man skrivit.

Anonymia sa...

bloggvärlden har torkat ihop....haha...vilket hemsk öde ;o)

Paula sa...

du hade ju kunnat skriva här det som du skrev i facebook...om släktdrag...
såna inlägg är kuliga ju så får mamma oxå se =D