måndag 3 januari 2011

♪ ♫ nu e hela julen slut slut slut, julpynt har jag burit ut ut ut ♪ ♫

Klockan är eftermiddag och jag har städat.
Tog bort det sista av julpyntet och bar ner i källaren.
Så skönt att det är borta!
*
Hängde om mina hemma gjorda hissgardiner i köket igen
och satte upp dom svart/vit rutiga i v-rummet.
Fast dom var VÄLDIGT korta!!!?!? :o/
Når inte ens ända ner till brädan.
Men det gör inget eftersom jag har sofforna mot ändå så.
Det får duga tills vidare, tycker jag.
*
Nu har jag nåt så fruktansvärt ont i äggstockarna, för jag har lossning.
Tänk om man ändå finge slippa detta elände nån gång.
Jag har ju fött 2 barn och ska inte ha fler,
så då borde min "klocka" kunna stänga av nu, tack så mycket!
Men näää....där tickar det på men ringer aldrig !!!
*fråga inte vad jag menar för jag har ingen aning själv, tyckte bara det lät bra...på nåt sätt*
*
Gubben är duktig och skottar snö ute med traktorn.
Han och Robin skottade ju av balkongen uppe i går.
Så då blev det massor nere igen.
Så när han är klar med det och har återlämnat den,
så ska vi äta middag.
Blir nog bara hemmagjorda hammisar idag.
*
Japp, det var allt för nu!
BYE!

*tillägg* Jo, den där ägglossningen...
Det är ju mensdags!??!? Tyckte jag hade det nyss, men tiden går fort :D

1 kommentar:

♥ Babbi sa...

Mitt elände slutade när jag var 45...och det är underbart att vara av med skiten! Ja visst är det skönt när man får ut Julen...det ska ju ändå ut förr eller senare! Menar du att ni ätit hemgjorda hamburgare? Hahaha..det har vi också gjort!!!!! Tjingeling..