tisdag 4 januari 2011

seriöst talat.



Arla morron och jag är vaken, p.g.a mensvärk, sen klockan 5.
*
Jag fick besked igår om min dator.
Det var ju hårddiscen som farit på den, men han skulle försöka rädda alla mina foton.
Vilket betyder att allt annat i den försvinner, så som bakgrunder och headers jag gjort.
Och alla fina vintagebilder jag sparat och nu hittar jag inte den sidan igen, där jag lånade dom! :o(
Sen alla tuber m.m jag hunnit göra nytt i Jasc Paint.....
Och återigen förbannar jag mig själv att jag ALDRIG lär mig att bränna sånt på skiva!!! >:o/
Jaja...shit happens, and to me it happens all the time!
*
Tittade på småkronorna igår.
Dom spelade ju ganska bra, men förlorade i straffarna.
Men jag tycker inte det är deras fel och man ska inte skylla på dom.
Hur lätt kan det vara när det står en snubbe i målet och är ivägen varenda gång dom ska göra mål??
Sen förstör han ju allt med att ta fast pucken också,
så farbrorn i randig tröja tar den och dom får börja om från början?!?!?
Orättvist är det...tycker i alla fall jag i alla fall. Vad tycker ni? Jag tycker som ni! ;o)
*
Happ....Tisdag idag då.
Vad hitta på???
Alltid blir det väl nåt, eller så ligger jag i soffan och vilar igen blodförlusten.
************
*Oh climacterium, where art thy?
I wanna loose the mens, Why cant I
?*
*****************
Såja,,,fick jag in lite morgon poesi också...kanske inte i klass med Shakespear och stavningen
är väl lite så där..man va fanken jag var inte ens påtänkt på hans tid.
Hufvudsaken äro att man göro sig förstådd....på nåt sätt.
Och innan jag blir alldeles för seriös, så tar jag en paus och går och brygger mera kaffe.
*
BYE!

3 kommentarer:

♥ Babbi sa...

Haha....I understand...believe me and I feel so sorry for you :) Det kommer...HÅLL UT! Har du ingen alvedon hemma? Usch jag minns med vånda alla smärtor man hade med illamående och frossa och ibland tom feber...hua!!!!! Men du om du tillhör "medelmåttan" så har du bara 3-5 år kvar...fast det är ju inte så bara. Livet får en helt annan mening när man inte behöver vara halvdöd av blodförlust en gång i månaden...du kommer att gilla det. Bland det bästa som kan hända en kärring tycker jag:D
Vad trist med hårddisken...en mardröm! Har du inga typ ledord som du kan gå efter när det gäller att hitta den där sidan? Kramelikram

♥ Babbi sa...

Kanske kan du hitta några bilder du gillar här?


http://www.art-e-zine.co.uk/vintageresources.html

Här finns flera olika länkar du kan gå in på och kanske hitta nåt.

Eva sa...

Småkronorna gjorde så gott dom kunde - det var bra!

Backup på datorn en gång i månaden - gör det!

Kram Eva