torsdag 20 januari 2011

shopping fynd på rea!

Hej hopp

Idag kom Johanna (“svärdottern”) och Robin hem från stan , efter skolan.
Johanna hade varit och fyndat kläder, till Robin i present , för han blir ju 17 på Lördag.
Och hon hade ju shoppat till sig själv också.
Byxorna med lappar på benen….jag blev så förtjust så vi for på stan, jag och Benke .
Där hittade jag då byxorna och ett par med färdiga hål i, så jag slipper riva sönder dom själv. :o)
2 koftor också i svart och grått och ett linne samt benvärmare!
Allt för endast 540:-!!!! Billigt som fnaaaaaaaa.

Letade jacka också, men det lär inte bli någon, för det som finns är så fult så det vill jag inte ha.
Och dom som är snygga är alldeles för dyra tycker jag.
Så jag får nog leta på herravdelningar och se om jag hittar nåt senare, eller helt enkelt skita i det
och frysa i min dunjacka utan dun. :oD
Jaja..här är i alla fall foton på det jag fyndat idag då.

Bild 018

Bild 019

Bild 020

1 kommentar:

Mammabear sa...

Snygg namn svärdottern har fniss,,, O sikka fina brallor!! gillar dem till höger !! Jame vill ha,, har dem i stl,40? eller e de tumm!?!?