söndag 16 januari 2011

söndag, en seg dag ...igen.

Söndag igen och imorse vaknade jag rätt sent igen.
2 dagar på raken då klockan varit 8 innan jag klivit upp :o)
Och ändå var vi tidigit i säng, där jag såg färdigt I mördarens spår
och Benke slocknade som en stock, nästan direkt.

Benkes bror Anders var redan här och drack kaffe och surrade!
Han var kvar rätt länge och hans son Matte kom också, för att få kaffe.

Jenny och Jonas var också förbi och lånade hem såg och grejer för dom håller på
att kapa till sina nya köksbänkar och sätter in dom.
Så vi ska snart dit och se hur fint dom har gjort. :o)
Blir skönt med en promenad!
Temepen har ju stigit från gårdagens nära -30, till ca: -15 och på väg uppåt.

Känns annars som en seg dag idag.
Hade tänkt ta itu med alla kläder som ska tvättas, men känner att det får vänta till imorgon.
Det är ju ingen panik ändå och jag har hela veckan på mig att göra det. :o)

Japp...det var det .
Nu ska jag gå och börja dra på mig varma kläder , som man inte fryser under promenixen.

BYE!

1 kommentar:

Maya sa...

Oj, har ni 15 minus än...vi har 6 plus :P
Här töar det rejält!
Kram Maya