fredag 28 januari 2011

vänta å vänta å vänta...

Go sen afton.

Här sitter man och väntar på att klockan ska gå,
för vi ska iväg och hämta Johanna och Robin senare från en fest.
Vi skjutsade dit dom också, för bussförbindelserna är så dåliga att dom
skulle vara tvungna att gå en himla bra bit, innan dom kom fram.
Och sena bussar har vi dåligt om här också.

Jag och Benke har ätit ärtsoppa idag och det var gott.
Vi passar alltid på när Robin inte är hemma, eftersom han inte tycker om det.
Inte heller semlor, som vi fuskade med att äta till kaffet, innan vi for med ungarna.

Tittat på Kommisarie Frost också, en av mina favvokrimmargubbar. :o)
Och nu är Benke i duschen och jag väntar på min tur.
Sen ska vi fortsätta vänta tills dom ringer.
*hoppas dom gör det snart, för jag är så "tjött på min ööögon", som Robin sa när han var liten*

Inga kommentarer: