söndag 22 maj 2011

bämp...

Nu e goda råd dyra...jag har problem. :o|

När jag sådde fröerna , så hade jag alla plantor i färgordning.
Det ska ju vara reda i saker och ting....ett tag i alla fall, är typ mitt motto.
För nu är det oordning på ALLT!!!
Jag har inte den blekaste aning om vilka plantor som kommer i vilka färger, för jag har ju flytta om dom och grejat på, utan att ägna minsta tanke åt att det är olika färger!?!?!?!
Så det får bli lite a´la Villavillerkulla, med färger i krukor!
Jag som brukar vara så petig med det symetriska i allt.
Nåja, dom skiftar ju i alla fall i vitt och rosa allihopa, så det får vara en liten tröst då.

*återgår till plantering.

2 kommentarer:

♥ Babbi sa...

Bara för det så ska du se att det blir jättetjusigt!

Anonym sa...

Kommer att bli hur bra som helst ska du se :-)) Oj vad du har mycket på gång i din trädgård. Men fin kommer det att bli när alla blommor kommer. Här har det regnat så jag fick gå från min plantering. Å nu har lusten att gå ut å fortsätta regnat bort :-)
Ha en go söndagseftermiddag å ta inte ut dej helt nu.
Kram Tina