söndag 22 maj 2011

uphittat!!!

Den 23 Nov skrev jag om mina röd/vitrutiga stolsdynor, som jag letat efter då jag skulle ha dom till Jul,
men hittade bara en....
Jag kan berätta att jag hittat dom andra också. :o))
Jag hade inte kastat dom, vilket jag inte heller kunde minnas att jag skulle ha gjort, men som sagt....
man vet aldrig med mig...Änniväjjs...
Jag hade lagt dom ute i bodan, såg jag idag. Så dom är kvar.
Och så passande till att jag har lite annat rött i köket just för tillfället,
så passar dom nog bra där nu. Inte för att jag tatt in dom ännu, för jag har fejjat ute hela dagen,
med att plantera ut mina blommor. Och jösses vad mycket det blidde !??!

Och ännu är det lite kvar som är sått senare, med det gror och växer till sig ännu, så dom är kvar i växthuset.
Fast dom får hamna i rabatter , för jag har inga krukor kvar sen att sätta dom i.
Japp..det var bara dynorna jag ville berätta om och som sagt var...dom är kvar. :o)

2 kommentarer:

Paula sa...

så du fick plantera iallafall...det var ju bra =)

Anonym sa...

Fniss..Vad bra att du hade dynorna kvar..
Känner igen det där har gjort samma saker och blivit jätteglad när jag hittat det som kommit bort..
Ditt trädgårdspyssel låter fint..Ha en bra dag..Kram Nicki