torsdag 23 juni 2011

inte mycket, men lite....


lånad bild


God Morgon.

Idag har vi Torsdag före Midsommarafton.
Vilket jag insåg igår att det faktiskt är redan imorgon och inte på Lördag som jag först hade tänkt fira , till skillnad från alla andra. :o/

Vi ska åka och storhandla idag på Ica maxi.
Så igår tog jag ett stor röj i kylskåpar, frysar, skafferi och städade även kastrullskåpet.
Inte en dag för tidigt vill jag lova.

Mer stenar ska det bli i dammen också, för fiskarna syns inte mot den mörka botten.
Så ljusa stenar, hela botten full, ska det bli.
Jonas ska ut och fiska mer fiskar och lite större också. Han vill ha en gädda däri. :o))



Japp...det får vara allt för nu. Återkommer senare.
En trevlig Midsommar till alla andra som inte tittar in efter det här!

2 kommentarer:

Maya sa...

hehe, en gädda sen har ni inga andra fiskar där.. men en mätt och nöjd gädda :P

♥ Babbi sa...

Trevlig midsommar! Vi har oxå storhandlat och nu har jag så ini helvete ont i rygg och höger knä. Men va gör väl de...imorgon är det midsommarafton och då äter vi upp alltihop:D