söndag 12 juni 2011

min minisurf och underbart väder...



Så kom den till slut , min nya fina minisurfmobil.
Som en Iphone,fast ändå inte.
Förstår inte skillnaden heller, för det är appar, internet,musik m.m på denna också..
Så jag antar att skillnaden är att det inte är en Iphone helt enkelt, men har samma funktioner!??!

Var sen funktionerna sitter har jag ingen aning om eftersom det inte finns knappar.
Jo, apparna finns, men hur fasen får jag fram dom och var i hundan svarar man??? :o/
*Hoppas ingen ringer på den förrän jag lärt mig*
Det är ju bara en stor svart skärm...
Mystifistiskt, men jag ska nog lura den f-n och få igång den , på nåt sätt. ;o))

Det finns en tillbaka knapp fram , där nere på den..
Men frågan är,,,tillbaka från vad?? :o/
Det är det jag ska klura ut så småningom.




Men idag ska jag till att börja med städa och torka golv. Vi fick ju äntligen in lite moln och kallare luft , samt regn som blöter ner den farligt torra marken som var en hårsmån från att "brinna upp"..d.v.s. torka och bli brun. Skönt att kunna andas fritt igen och pollengulan försvinner från luften och spolas bort från allt där den lagt sig. Tisdag ska det bli sol igen , men svalare tempraturer och det tackar jag så innerligt för. Visst är det skönt med sol och värme,,,men det får vara lagom av det med. + 30 grader i skuggan är inte skönt alls.
Och jag oroas över alla våra äldre hur dom ska orka med då. Men nu kan man vara lugn igen :o)

Önskar alla ett skönt veckoslut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

åååh vad fin den var...vit! bara för den skull hade jag velat ha en =D

Balkongnojja sa...

Jasså din älskling har kommit nu !!!

Snyggo var den och nog kommer du att klura ut hur den funkar.... :0)